Zawsze nadchodzi moment w życiu przedsiębiorstwa kiedy trzeba opanować komunikacyjny bałagan związany z relacjami z klientami. Oprogramowanie CRM trochę w tym pomaga. Dobrze wdrożone i administrowane rozwiązuje problem.

Właściwości Sugar CRM

Oprogramowanie SugarCRM oparte na PHP + MySql jest przeznaczone do kontroli aktywności Państwa klientów w relacji z pracownikami firmy. Interfejs do wprowadzania danych jest oparty na dowolnej przeglądarce internetowej. Dzięki temu jest to system całkowicie niezależny od platformy na której się pracuje. Można go utrzymywać w internecie u dowolnego dostawcy lub na własnych serwerach z praktycznie dowolnym systemem operacyjnym. Wymogiem jest PHP, MySql i Apache.

Obszary aktywności które są obsługiwane:

  • Szczegółowe informacje o koncie kontrahenta
  • Spotkania, telefony z klientami
  • Zadania, również w powiązaniu z klientem
  • Kampanie marketingowe (telefoniczne, mailingowe)
  • Wszelkiego rodzaju notatki przypisywane do kont klientów
  • Szanse sprzedaży (w innych systemach nazywane też okazjami sprzedaży)
  • Inne ogólne sprawy np. obsługa reklamacji itp.

Korzyści

Wersja podstawowa i wystarczająca dla znakomitej większości firm jest całkowicie bezpłatna, oparta na licencji „Open Source”. Podobnie jak przy portalu www czy sklepie internetowym ponosi się tylko koszt wdrożenia. Pośród bezpłatnych systemów CRM jest on najbardziej rozpowszechniony, dzięki czemu nie ma problemu ze znalezieniem pomocy czy dowolną zmianą administratora. Nie jest się związanym z żadnym producentem oprogramowania. Dodatkowo ma on wbudowane wewnętrzne możliwości dostosowywania do własnych potrzeb bez konieczności ingerencji w strukturę oprogramowania. Podstawowe korzyści jakie uzyskuje się po wdrożeniu CRM to:

  • Bieżąca kontrola aktywności kontrahentów z pracownikami waszej firmy.
  • Historia klienta dla nowo wdrażanej osoby, która ma z nim pracować.
  • Dostęp do wszystkich informacji z dowolnego miejsca za pomocą przeglądarki internetowej.
  • Kontrolę kampanii sprzedażowych.

Oferta wdrożenia i konsultacji

Gdyby podstawowa funkcjonalność nie była wystarczająca, SugarCRM można rozszerzyć za pomocą na narzędzi programistycznych. Przykładem tego jest np. zbudowanie interfejsu do wprowadzania danych (spotkania i zadania) opartego o Microsoft® Outlook™. Dzięki temu uzyskuje się przyspieszenie wprowadzania danych, oraz daje użytkownikom możliwość pracy w dotychczasowym środowisku. Więcej informacji odnośnie tego typu rozwiązań w dziale Realizacje.

Podstawowe wdrożenie CRM zaczyna się od ok. 5000 PLN. Jest to bardzo przybliżona wartość, ponieważ wszystko zależy od złożoności, liczby użytkowników, oraz zakresu modyfikacji funkcjonalności podstawowej.

Średnia stawka godzinowa przy szeroko pojętych pracach konsultacyjnych dla Sugar CRM to 120 PLN netto i może się zmieniać w zależności od zakresu zlecenia. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

Przypisy

Źródła zewnętrzne


Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

+48 663 990 838 kontakt@dynamik.pl Lokalizacja: Warszawa

Bądź z nami w kontakcie!